Midzomer Event 2010  
 
Op 12 juni 2010 werd voor de 3e keer het Midzomer Event gehouden op vliegveld Midden Zeeland. Omdat deze keer ook de 40e verjaardag van het Arnemuidse vliegveld werd gevierd waren er extra veel bezoekende vliegtuigen om hiermee het vliegveld te feliciteren. Op deze pagina vindt u de gemaakte foto`s terug die op dit Midzomer Event zijn gemaakt. Veel van deze foto`s zijn trouwens gemaakt door Herbert van Hulten.
 
     
  Om 10 uur `s morgens komt gedeputeerde Cees van Beveren met de helicopter aan om het evenement te openen.  
 
Om 10 uur `s morgens komt gedeputeerde Cees van Beveren met de helicopter aan om het evenement te openen.
 
     
  Gedeputeerde dhr. Cees van Beveren verricht hier de openingshandeling voor het Midzomer Event.  
  Gedeputeerde dhr. Cees van Beveren verricht hier de openingshandeling voor het Midzomer Event.  
     
  En hiermee is het Midzomer Event geopend!  
  En hiermee is het Midzomer Event geopend!  
     
  Rond 10.20u landt de Mustang Damn Yankee op het Midzomer Event.  
  Rond 10.20u landt de Mustang Damn Yankee op het Midzomer Event.  
     
  De Mustang Damn Yankee op Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  De Mustang op Midzomer Event van 2010.  
     
  De Mustang taxiet naar zijn plaats op Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  De Mustang wordt op zijn plaats gezet op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
 
De Mustang wordt op zijn plaats gezet met behulp van vrijwilligers.
 
     
  Mustang Damn Yankee op Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
  De organisatie van het Midzomer Event had haar eigen terras verzorgd, hier werd ook de Mustang bij geparkeerd.  
     
  Zodra het Midzomer Event is geopend beginnen de rondvluchten met zowel vliegtuigen als helicopters. Hier het toestel van de Rabobank.  
 
Zodra de Mustang was opgesteld konden de rondvluchten beginnen. De Rabobank echter had haar eigen toestel bestickerd, deze Cessna vloog de gehele dag alleen voor de Rabobank gasten.
 
     
  Al gauw is het dan een drukte van jewelste op het Arnemuidse vliegveld. Het Midzomer Event is nu echt begonnen.  
 
Al gauw is het dan een drukte van jewelste op het Arnemuidse vliegveld. Het Midzomer Event is nu echt begonnen.
 
     
  Ook de Midzomer Event rondvluchten zijn echt op gang gekomen nu.  
     
  Piper Comanche N90VK op de static line van het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
 
In de loop van de morgen komen ook verschillende bezoekende piloten langs voor het Midzomer Event zoals deze Piper Comanche N90VK vanuit Rotterdam.
 
     
  De Auster op vliegveld Midden Zeeland tijdens Midzomer Event.  
  Bij de stand van het Wings to Victory museum stond uiteraard ook hun laatste aanwinst, de Auster.  
     
  Eén van de helicopters op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Ook de Cirrus is inmiddels geland op vliegveld Midden Zeeland t.g.v. het Midzomer Event.  
 
Cirrus Europe zorgde ook dit jaar weer voor een schitterende SR22, deze N502CD die uit Groningen kwam overgevlogen.
 
     
  Een drukte van belang op vliegveld Midden Zeeland hier op het Midzomer Event.  
     
  Foto genomen vanuit de helicopter op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Eén van de helicopters op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event van 2010.  
     
  De auto van Trimline opgesteld voor de Trimline stand op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Foto genomen in de hangar van de Snaidero Concept Store op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
 
Foto genomen in de hangar van de Snaidero Concept Store op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.
 
     
  Naast de slipbaan op het Midzomer Event stond de stand van onder andere de Saab garage hier op vliegveld Midden Zeeland.  
 
Naast de slipbaan op het Midzomer Event stond de stand van onder andere de Saab garage hier op vliegveld Midden Zeeland.
 
     
  Op het Midzomer Event presenteerden Bas+Mar de Jager zich in een gezamelijke stand met de Snaidero Concept Store en van Dalen Natuursteen.  
     
  Rondvluchten op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  De heli`s waren constant in de lucht tijdens het Midzomer Event, wel mooi zo achter elkaar aan.  
     
  De heli`s vlogen af-en-aan, zodoende kon je elkaar makkelijk vanuit de lucht fotograferen tijdens het Midzomer Event.  
 
De heli`s vlogen af-en-aan, zodoende kon je elkaar makkelijk vanuit de lucht fotograferen tijdens het Midzomer Event.
 
     
  De PH-AML op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Tijdens het Midzomer Event werd er ook parachute gesprongen op het vliegveld.  
 
Geen rondvlucht, maar tijdens het Midzomer Event van 2010 werd er ook parachute gesprongen op vliegveld Midden Zeeland.
 
     
  Een bezoekend vliegtuig op het Midzomer Event van 2010.  
     
  Naast de rondvluchten op het Midzomer Event kon er ook gezweefd worden.  
 
Naast de rondvluchten op het Midzomer Event kon er ook gezweefd worden.
 
     
  Bezoekend vliegtuig op Midzomer Event 2010.  
     
  Mustang Damn Yankee op Midzomer Event 2010.  
     
  Weer een vliegende bezoeker van het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland. Bezoekend toestel.  
     
  Eén van de helicopters op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland (Arnemuiden).  
     
  Een vliegende gast op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Piper Comanche N90VK op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  De Auster van het Wings to Victory museum op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Bezoekend vliegtuig op Midzomer Event van 2010 op vliegveld Midden Zeeland. De registratie is G-CEEJ.  
     
  De Cirrus SR22 Generation 2 N502CD op Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Bezoekend vliegtuig op Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland (ook vorig jaar was dit toestel van de partij).  
     
  Aankomst van de Mustang op vliegveld Midden Zeeland  
     
  Bezoekend vliegtuig op Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland. Dit is de Piper van Hans Beerens.  
 
Nog een bezoekend vliegtuig op Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland. Dit is de Piper van Hans Beerens.
 
     
  Deze gast van het Midzomer Event komt aan met zijn vliegtuig hier op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Bezoekend vliegtuig op Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Bij de stand van het Wings to Victory museum op het Midzomer Event stond dit militaire voertuig.  
     
  Bezoekers van het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Er werd druk gevlogen op het Midzomer Event vanaf vliegveld Midden Zeeland. Het was wat dat betreft een record dag qua drukte.  
     
  Eén van de helicopters op het vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event van 2010.  
     
  De PH-TEX vertrekt vanaf het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Vóór de stand van Accountantskantoor Rijkse op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
 
Deze foto is gemaakt vóór de stand van Accountantskantoor Rijkse op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.
 
     
  Naast de stand van de Rabobank op het Midzomer Event stond er net als het voorgaande jaar weer een springkussen voor de jonge Rabo klanten.  
 
Naast de stand van de Rabobank op het Midzomer Event stond er net als het voorgaande jaar weer een springkussen voor de jongste Rabo klanten.
 
     
  De stand van advocaten kantoor Van Boven op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  De stand van Snaidero op Midzomer Event 2010.  
     
  Bij de stand van Protech (Zeeland Lakbescherming) op het Midzomer Event stond een heus raceteam met zelfs een Aston Martin.  
     
  De Auster op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Ook dit jaar waren de Hoogvliegers met een stand aanwezig op het Midzomer Event.  
     
  De hoogvliegers stand op Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
 
Op het Midzomer Event was er ook dit jaar weer een stand van de Stichting Hoogvliegers. Net als vorig jaar zijn er ook dit keer weer een aantal kinderen met de Stichting Hoogvliegers gaan vliegen.
 
     
  Stand stichting Hoogvliegers op Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Foto genomen van zwevers op het Midzomer Event vanuit de helicopter op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Nog eens een foto van de Mustang op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Diamond Twin Star PH-DTS hier op Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
 
Wings over Holland zorgde dit jaar voor een diamond Twin Star, hierboven ziet u de PH-DTS op het Midzomer Event staan.
 
     
  De Diamond Twin Star van Wings over Holland hier op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Diamond Twin Star op vliegveld Midden Zeeland tijdens Midzomer Event.  
     
  Een bezoekend vliegtuig op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event van 2010.  
     
  Een Piper Cub op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Bezoekend vliegtuig (Grumman N100EA) op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  De Diamond Twin op het Midzomer Event van 2010 op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  De Piper Comanche N90VK hier op vliegveld Midden Zeeland t.g.v. het Midzomer Event.  
     
  Bezoekend vliegtuig op Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Helicopters op het Midzomer Event 2010 op Midden Zeeland.  
     
  Piper Comanche N90VK op Midzomer Event 2010.  
     
  Piper N90VK (Nazgul Airlines uit Rotterdam) op Midzomer Event 2010.  
     
  Piper Comanche N90VK opgelijnd op baan 27 op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  De Piper Comanche N90VK is hier net los tijdens het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland. Op de achtergrond is de frietfabriek van McCain in Lewedorp zichtbaar.  
     
  Piper Comanche N90VK op vliegveld Midden Zeeland tijdens Midzomer Event.  
     
  Deze Cessna Skymaster stond ook op de static line van het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Cessna Skymaster op Midzomer Event vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Een Piper Cub op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event van 2010.  
     
  De Stichting Hoogvliegers was actief met dit toestel vanaf het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Bji de stand van Profile Tyre center op het Midzomer Event.  
     
  Door de drukte op het Midzomer Event zaten er constant toestellen in het vliegcircuit op vliegveld Midden Zeeland zoals hier te zien is.  
 
Door de drukte op het Midzomer Event zaten er constant toestellen in het vliegcircuit op vliegveld Midden Zeeland zoals hier te zien is.
 
     
  Weer een helicopter op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Tijdens het Midzomer Event zorgde de cateraar voor hapjes en drankjes voor de gasten.  
     
  De stand van Bas+Mar, Snaidero en van Dalen Natuursteen op het Midzomer Event van 2010.  
     
  Piper PH-NDA op Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Bezoekend vliegtuig op Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Mustang op vliegveld Midden Zeeland t.g.v. Midzomer Event 2010.  
     
  De Mustang hier op het Midzomer Event van 2010 op vliegveld Midden Zeeland.  
  De Mustang vertrekt weer van het Midzomer Event.  
     
  Mustang Damn Yankee op vliegveld Midden Zeeland i.v.m. Midzomer Event.  
     
  Aan het eind van de dag vertrekt de Mustang weer van het Midzomer Event.  
  De take-off van de Mustang aan het einde van de dag.  
     
  Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland. En daar gaat `t ie weer, de Mustang is weer airborne.  
  Inklappen van de wielen van de Mustang.  
     
  Na het vertrek doet de Mustang nog een aantal low-passes en zo om de bezoekers van het Midzomer Event te laten zien en horen wat dit toestel wel niet kan.  
 
Na vertrek doet de Mustang nog enkele low-passes zodat iedereen kan zien en horen hoe snel de Mustang is.
 
     
  Midzomer Event 2010 vliegveld Midden Zeeland. Foto Mustang.  
     
  De Mustang op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  Daar komt de Mustang weer aan op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
  Hier boven komt de Mustang nog een keer langs voor een snelle low-pass.  
     
  Mustang Damn Yankee maakt een low pass op Midzomer Event 2010.  
     
  De Mustang op het Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  De Mustang tijdens een nieuwe low-pass op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  De Mustang op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  En dan is de Mustang echt vertrokken van het Midzomer Event.  
  En dan is de Mustang echt vertrokken van het Midzomer Event. Op dit Youtube filmpje (helaas niet zo`n hoge kwaliteit) kunt u het filmpje bekijken wat we gemaakt hebben met ons mobieltje.  
     
  Het toestel van de Rabobank Cessna 172 PH-SBM op vliegveld Midden Zeeland tijdens Midzomer Event.  
  Het toestel van de Rabobank Cessna 172 PH-SBM op vliegveld Midden Zeeland tijdens Midzomer Event.  
     
  Close-up van de Cirrus op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Vliegtuigen aan het wachten op het Midzomer Event op Midden Zeeland.  
     
  De Cessna 150 N2024 op de static line van het Midzomer Event.  
  Het spreekt voor zich dat ook de N2024 present was op het Midzomer Event.  
     
  Cessna 150 N2024 vertrekt vanaf vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  Cessna 150 N2024 op Midzomer Event 2010.  
     
  Take off van Cessna N2024 vanaf Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Cessna 150 N2024 op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  Cessna 150 N2024 op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  Cessna 150 N2024 op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  Cessna 150 N2024 op final tijdens het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Cessna 150 N2024 op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event van 2010.  
     
  Cessna 150 N2024 op Midzomer Event 2010 op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Cessna 150 N2024 op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event 2010.  
     
  Cessna N2025 op vliegveld Midden Zeeland tjidens Midzomer Event.  
     
  N2024 Cessna 150 op vliegveld Midden Zeeland tijdens Midzomer Event.  
     
  Landing Cessna N2024 op vliegveld Midden Zeeland bij Midzomer Event.  
     
  Robin PH-SVQ op vliegveld Midden Zeeland bij Midzomer Event.  
     
  Eén van de rondvluchten Cessna`s (PH-ATW) op het Midzomer Event.  
     
  Ook dit toestel (de PH-1163) stond op het Midzomer Event, aan het einde van het Event ging het toestel ook nog vliegen.  
     
  Zwever op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  Antieke zwever op Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Achter in de hangar van de Snaidero Concept Store was er een bar voor gasten en bezoekende piloten van het Midzomer Event.  
 
Achter in de hangar van de Snaidero Concept Store was er een bar voor gasten en bezoekende piloten van het Midzomer Event.
 
     
  In de hangar van de Snaidero Concept Store was ook een kooktafel geplaatst.  
 
In de hangar van de Snaidero Concept Store was ook een kooktafel geplaatst.
 
     
  Bij de stand van het Wings to Victory museum op het Midzomer Event was ook deze Piper geplaatst.  
     
  Met deze Cessna 172 PH-SKJ werden ook rondvluchten gemaakt op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  Nog een Piper Cub hier op Midzomer Event 2010.  
     
  Weer een andere Piper hier op het Midzomer Event, dit is de PH-UCS van Hans.  
     
  Ook de Piper PH-WOU stond op de static line tijdens het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Diamond PH-ACX op vliegveld Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  Ook deze Jodel G-ASXU was present op het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Bezoekende vliegtuigen op Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Vanuit Rotterdam kwam de Piper PH-SVH ook het Midzomer Event bezoeken.  
     
  Bezoekend vliegtuig op Midzomer Event, de PH-GWW hier op vliegveld Midden Zeeland.  
     
  Piper Cub OO-POU op vliegveld Midden Zeeland tijdens Midzomer Event.  
     
  Deze Italiaanse Piper I-MACA stond op Midden Zeeland tijdens het Midzomer Event.  
     
  Uit Engeland kwam deze Cessna 172 G-BNMO, erg gezellig zo op het Midzomer Event.  
     
  Veel toestellen tijdens het Midzomer Event op vliegveld Midden Zeeland.  
     
     
  Midzomer Event in cijfers:  
     
 
In de historie van het vliegveld is het nog nooit zo druk geweest als tijdens het Midzomer Event van 2010. Met 698 vliegbewegingen een echt record! De vliegbewegingen waren als volgt:
 
     
  Aankomst vliegtuigen op 12 juni 2010  
 
         
Registratie Type Aankomsttijd UTC Bewegingen
Herkomst
       
PH-SBM C172 6:58 1
EHRD
PH-ATW C172 6:59 1
EHRD
PH-MDL C172 7:21 1
EHRD
PH-4D2 ECHO 7:31 1
EHRD
PH-CJC P28A 7:47 1
EHHV
PH-VCY PA18 7:51 1
EHSE
I-MACA PA28 7:55 1
EHRD
PH-DTS DA42 7:57 1
EHLE
PH-AML C182 7:57 1
EHSE
PH-PHZ H269 8:00 1
EHZZ
PH-PHY H269 8:02 1
EHZZ
N502CD ZZZZ 8:06 1
EHGG
PH-PSI P51 8:17 1
EHLE
PH-GWW R90R 8:36 1
EHEH
OO-VBA B06 8:40 1
EBMW
PH-TDG DA40 8:48 1
EHLE
PH-3M2 ECHO 8:50 1
EHZZ
PH-JAI EUPA 8:51 1
EHKD
PH-3N2 ULAC 8:52 1
EHZZ
PH-4B4 ULAC 8:57 1
EHZZ
PH-3P2 ULAC 9:21 1
EHZZ
PH-HLR DR40 9:30 1
EHAL
N90VK PA24 9:49 1
EHRD
PH-SNE P28A 9:55 1
EHSE
D-EOTA G115 9:57 1
EHSE
PH-JAJ GLSP 10:11 1
EHRD
G-BJYK D11 10:18 1
EGMD
D-MKOH ULAC 10:22 1
EHVE
PH-DIY EUPA 10:24 1
EHHO
PH-VZV C172 10:25 1
EHHO
OO-NZA C150 10:37 1
EBOS
F-HAFL C172 10:46 1
LFQQ
PH-VII RV7 10:47 1
EHLE
OO-F44 ULAC 10:55 1
EHSE
PH-NDA PA18 11:01 1
EHRD
PH-LIS LEG2 11:04 1
EHBD
PH-3N3 WT9 11:07 1
EHZZ
PH-ACX DV20 11:07 1
EHVB
PH-SPH G115 11:19 1
EHSE
PH-SVH P28A 11:53 1
EHRD
PH-GTI TRIN 11:59 1
EHSE
PH-MDL C172 12:01 1
EHRD
PH-SVI P28A 12:06 5
EHRD
G-ASXU DR10 12:09 1
EGMF
G-CBJJ ZZZZ 12:11 1
EBKT
PH-REP CRUZ 12:22 1
EBGB
G-CEEJ ULAC 12:24 1
EGKH
PH-ENJ PA18 12:29 1
EHSE
OO-SAA DA20 13:07 1
EBGB
PH-3S7 ULAC 14:34 1
EHLE
PH-ERH PELI 15:09 1
EHSE
PH-SVQ DR40 15:38 1
EHRD
N8326Y PA30 16:59 1
EGMD
 
     
  Lokale vluchten op 12 juni 2010  
 
         
Registratie Type Tijd UTC vertrek Tijd UTC terug Bew.
         
PH-DES C182 7:14 7:39 2
PH-MDL C172 7:49 8:18 12
PH-RES C172 7:54 8:01 6
PH-DES C182 8:02 8:34 2
PH-ATW C172 8:07 8:23 2
D-KHJS AS21 8:10 15:57 12
PH-SBM C172 8:13 8:22 2
PH-JBY C206 8:13 8:33 2
PH-HLI C172 8:15 8:32 2
PH-HLD C172 8:15 8:29 2
PH-SKJ C172 8:17 8:37 2
PH-RES C172 8:24 8:51 2
PH-PHY H269 8:25 8:28 2
PH-TEX C172 8:28 8:31 2
PH-JBY C206 8:30 8:59 2
PH-ATW C172 8:31 8:50 2
PH-SBM C172 8:32 8:47 2
PH-HLD C172 8:32 8:52 2
PH-PHY H269 8:35 8:35 2
PH-PHY H269 8:36 8:39 2
PH-TEX C172 8:38 8:41 2
PH-DES C182 8:38 9:23 2
PH-TEX C172 8:41 9:00 2
PH-PHY H269 8:42 8:46 2
PH-HLI C172 8:43 9:07 2
PH-SKJ C172 8:44 8:59 2
PH-PHY H269 8:50 8:53 2
PH-RES C172 8:51 9:34 2
PH-HLD C172 8:54 9:10 2
PH-ATW C172 8:58 9:33 2
PH-TEX C172 9:00 9:14 2
PH-SBM C172 9:01 9:11 2
PH-HLE C152 9:01 11:04 2
PH-SKJ C172 9:05 9:21 2
PH-JBY C206 9:06 9:27 2
PH-PHY H269 9:10 9:16 2
PH-HLI C172 9:10 9:26 2
 
 
PH-HLD C172 9:13 9:26 2
PH-SBM C172 9:18 9:37 2
PH-PHY H269 9:20 9:23 2
PH-TEX C172 9:21 9:35 2
PH-DES C182 9:23 9:56 2
PH-PHZ H269 9:25 9:30 2
PH-PHY H269 9:25 9:28 2
PH-JBY C206 9:27 9:54 2
PH-SKJ C172 9:28 9:44 2
PH-PHZ H269 9:30 9:36 2
PH-PHY H269 9:32 9:34 2
PH-HLD C172 9:32 9:46 2
PH-4D2 ECHO 9:36 10:30 2
PH-PHZ H269 9:36 9:40 2
PH-HLI C172 9:36 9:51 2
PH-RES C172 9:37 9:51 2
PH-ATW C172 9:38 9:52 2
PH-PHY H269 9:41 9:43 2
PH-PHZ H269 9:42 9:46 2
PH-TEX C172 9:42 9:55 2
PH-CJC P28A 9:45 10:08 2
PH-PHY H269 9:46 9:49 2
PH-SBM C172 9:48 10:07 2
PH-PHZ H269 9:48 9:52 2
PH-SKJ C172 9:50 10:04 2
PH-HLR DR40 9:51 10:19 2
PH-PHY H269 9:52 9:56 2
PH-HLD C172 9:53 10:07 2
PH-PHZ H269 9:53 9:58 2
PH-DES C182 9:56 10:23 2
PH-PHY H269 9:58 10:03 2
PH-HLI C172 9:58 10:15 2
PH-ATW C172 9:58 10:14 2
PH-PHZ H269 9:59 10:03 2
PH-HLF C182 10:00 15:48 2
PH-RES C172 10:03 10:20 2
 
 
PH-TEX C172 10:03 10:21 2
PH-UCS J3 10:06 10:28 2
PH-SKJ C172 10:15 10:28 2
PH-JBY C206 10:20 10:32 2
PH-HLD C172 10:20 10:34 2
PH-ATW C172 10:21 10:33 2
PH-SBM C172 10:21 10:46 2
PH-HLI C172 10:25 10:41 2
PH-TEX C172 10:25 10:59 2
PH-RES C172 10:28 10:46 2
PH-4D2 ECHO 10:30 10:46 2
PH-UCS J3 10:31 13:02 2
PH-PHY H269 10:32 10:38 2
PH-DES C182 10:33 11:03 2
PH-CJC P28A 10:44 11:10 2
PH-PHY H269 10:44 10:44 2
PH-3R8 ULAC 10:46 12:02 2
PH-PHY H269 10:46 10:51 2
PH-SKJ C172 10:48 11:05 2
PH-ATW C172 10:49 10:49 2
PH-HLI C172 10:50 11:27 2
PH-HLD C172 10:51 10:52 2
PH-JBY C206 10:51 10:51 2
PH-PHY H269 10:54 10:57 2
PH-RES C172 10:56 11:13 2
PH-ATW C172 10:57 11:13 2
PH-TEX C172 11:03 11:17 2
PH-3Z8 ULAC 11:05 11:18 2
PH-SKJ C172 11:07 11:22 2
PH-HLD C172 11:10 11:13 2
PH-HLE C152 11:14 12:53 2
PH-HLR DR40 11:14 12:38 2
PH-DES C182 11:15 11:40 2
PH-PHY H269 11:16 11:19 2
PH-PHZ H269 11:16 11:22 2
PH-HLD C172 11:20 11:35 2
PH-PHY H269 11:22 11:25 2
PH-SBM C172 11:22 11:34 2
PH-JBY C206 11:23 11:23 2
PH-PHZ H269 11:23 11:29 2
PH-RES C172 11:26 11:44 2
PH-PHY H269 11:27 11:30 2
PH-ATW C172 11:27 11:40 2
PH-TEX C172 11:28 11:47 2
PH-PHZ H269 11:29 11:33 2
PH-SSZ DR40 11:29 14:52 16
PH-PHY H269 11:32 11:37 2
PH-JBY C206 11:36 11:53 2
PH-SKJ C172 11:36 12:04 2
PH-HLI C172 11:41 12:04 2
PH-PHZ H269 11:42 11:46 2
PH-PHY H269 11:43 11:43 2
PH-SBM C172 11:45 11:57 2
 
 
PH-PHY H269 11:46 11:49 2
PH-ATW C172 11:46 12:02 2
PH-PHZ H269 11:47 11:50 2
PH-RES C172 11:49 12:02 2
PH-PHY H269 11:50 11:54 2
PH-DES C182 11:51 12:15 2
PH-PHZ H269 11:52 11:56 2
PH-HLD C172 11:54 11:54 2
PH-CJC P28A 11:56 12:30 2
PH-JBY C206 11:58 12:11 2
PH-PHZ H269 11:59 12:03 2
PH-HLD C172 12:04 12:17 2
PH-SKJ C172 12:04 12:30 2
PH-PHZ H269 12:05 12:09 2
PH-TEX C172 12:05 12:05 2
PH-HLI C172 12:07 12:40 2
PH-SBM C172 12:09 12:26 2
PH-ATW C172 12:10 12:27 2
PH-PHZ H269 12:10 12:14 2
PH-RES C172 12:10 12:26 2
PH-TEX C172 12:13 12:27 2
PH-PHZ H269 12:18 12:23 2
PH-DES C182 12:30 12:55 2
PH-PHY H269 12:31 12:37 2
PH-PHZ H269 12:34 12:38 2
PH-SBM C172 12:34 13:24 2
PH-TEX C172 12:35 12:50 2
PH-ATW C172 12:36 12:50 2
PH-RES C172 12:37 13:10 2
PH-PHY H269 12:38 12:41 2
PH-JBY C206 12:38 13:19 2
PH-PHZ H269 12:41 12:43 2
PH-HLI C172 12:41 12:53 2
PH-HLD C172 12:42 13:56 2
PH-PHY H269 12:43 12:48 2
PH-SKJ C172 12:44 12:45 2
PH-PHZ H269 12:46 12:51 2
PH-PHY H269 12:54 12:59 2
PH-PHZ H269 12:54 12:59 2
PH-SBM C172 12:54 12:58 2
PH-SKJ C172 12:54 13:09 2
PH-TEX C172 12:56 13:11 2
PH-ATW C172 12:56 13:16 2
PH-PHZ H269 12:59 12:59 2
PH-SBM C172 13:00 13:16 2
PH-PHY H269 13:00 13:05 2
PH-PHZ H269 13:00 13:06 2
PH-PHY H269 13:05 13:09 2
PH-HLI C172 13:06 13:27 2
PH-HLD C172 13:10 13:27 2
PH-DES C182 13:10 13:44 2
PH-RES C172 13:10 13:27 2
PH-PHY H269 13:11 13:16 2
PH-PHZ H269 13:11 13:16 2
PH-HLR DR40 13:12 16:30 2
PH-MDL C172 13:14 13:14 6
N100EA AA5 13:15 14:26 2
PH-PHZ H269 13:16 13:21 2
PH-TEX C172 13:17 13:30 2
PH-GWW R90R 13:17 13:30 2
PH-SKJ C172 13:20 13:45 2
PH-ATW C172 13:21 13:35 2
PH-PHY H269 13:21 13:21 2
PH-PHY H269 13:21 13:26 2
PH-PHZ H269 13:21 13:26 2
PH-SBM C172 13:24 13:43 2
PH-JBY C206 13:25 13:46 2
PH-NET AUS5 13:28 13:48 2
PH-UCS J3 13:28 13:47 2
PH-HLD C172 13:33 13:51 2
PH-RES C172 13:36 13:59 2
PH-ATW C172 13:42 13:55 2
PH-TEX C172 13:44 14:06 2
 
 
PH-HLI C172 13:46 14:12 2
PH-DES C182 13:46 14:20 2
PH-SKJ C172 13:48 14:01 2
PH-HLD C172 13:51 14:03 2
PH-SBM C172 13:51 14:15 2
PH-PHZ H269 14:00 14:03 2
PH-RES C172 14:03 14:18 2
PH-PHY H269 14:04 14:08 2
PH-PHZ H269 14:05 14:08 2
PH-TEX C172 14:06 14:22 2
PH-PHZ H269 14:09 14:13 2
PH-PHY H269 14:11 14:14 2
PH-HLD C172 14:13 14:28 2
PH-GWW R90R 14:15 14:50 2
PH-HLI C172 14:16 14:38 2
PH-SKJ C172 14:17 14:28 2
PH-SBM C172 14:18 14:42 2
PH-PHY H269 14:19 14:19 2
PH-DES C182 14:22 14:45 2
PH-PHY H269 14:23 14:25 2
PH-PHY H269 14:27 14:31 2
PH-TEX C172 14:28 14:43 2
PH-PHZ H269 14:30 14:33 2
PH-SKJ C172 14:31 14:46 2
PH-PHY H269 14:32 14:36 2
PH-JBY C206 14:33 14:36 2
PH-ATW C172 14:37 14:37 2
PH-HLI C172 14:39 14:53 2
PH-SBM C172 14:44 14:58 2
PH-RES C172 14:45 15:08 2
PH-ATW C172 14:48 14:58 2
PH-HLD C172 14:50 14:58 2
PH-JBY C206 15:03 15:21 2
PH-HLD C172 15:09 15:29 2
PH-RES C172 15:11 15:31 2
PH-TEX C172 15:12 15:28 2
PH-SKJ C172 15:12 15:30 2
PH-ATW C172 15:12 15:37 2
PH-PHZ H269 15:14 15:19 2
PH-SBM C172 15:15 15:43 2
PH-PHY H269 15:17 15:19 2
PH-PHZ H269 15:20 15:24 2
PH-HLI C172 15:23 15:34 2
PH-PHY H269 15:23 15:29 2
PH-HLD C172 15:29 15:41 2
PH-DES C182 15:31 15:38 2
PH-RES C172 15:36 15:57 2
PH-TEX C172 15:36 15:53 2
PH-PHZ H269 15:37 15:37 2
PH-DES C182 15:38 16:07 2
PH-ATW C172 15:38 15:56 2
PH-HLI C172 15:42 16:22 2
PH-SBM C172 15:43 16:06 2
PH-HLD C172 15:48 16:08 2
PH-SKJ C172 15:52 15:52 2
PH-TEX C172 15:54 16:10 2
PH-ATW C172 15:56 15:56 2
PH-SKJ C172 15:58 16:13 2
PH-JBY C206 16:04 16:06 2
PH-RES C172 16:04 16:19 2
PH-ATW C172 16:09 16:23 2
PH-DES C182 16:10 16:32 2
N2024 C150 16:19 16:27 2
PH-JBY C206 16:23 16:23 2
PH-HLI C172 16:26 16:26 2
PH-RES C172 16:33 17:21 2
PH-HLD C172 16:42 17:01 2
PH-SKJ C172 16:42 17:00 2
PH-HLI C172 16:42 17:19 2
PH-DES C182 16:51 17:10 2
PH-1163 ZZZZ 17:06 17:59 2
PH-HLD C172 17:16 17:31 2
PH-SKJ C172 17:16 17:32 2
PH-DES C182 17:19 17:51 2
 
     
  12-juni-vertrek Registratie ICAO-Type ata/d Bewegingen Herkomst/Bestemming
PH-EAH P28A 7:42 1
EGKB
PH-RCF C172 7:43 1
EGKB
OO-NZV DR40 8:02 1
EBOS
PH-MDL C172 8:44 1
EHRD
PH-VCY PA18 8:57 1
EHSE
PH-3M2 ECHO 10:11 1
EGMD
PH-3P2 ULAC 10:12 1
EGHP
PH-4B4 ULAC 10:15 1
EGMD
PH-3N2 ULAC 10:16 1
EGMD
PH-JAI EUPA 10:17 1
EHKD
OO-VBA B06 10:22 1
EBMW
PH-SNE P28A 10:50 1
EHSE
D-EOTA G115 10:57 1
EHSE
PH-DIY EUPA 11:06 1
EGHP
OO-NZA C150 11:56 1
EBOS
PH-SPH G115 11:59 1
EHSE
F-HAFL C172 12:05 1
EHLE
OO-F44 ULAC 12:06 1
EHSE
PH-LIS LEG2 12:17 1
EHBD
PH-3N3 WT9 12:54 1
EHZZ
PH-JAJ GLSP 13:00 1
EHRD
PH-VII RV7 13:05 1
EHLE
PH-ENJ PA18 13:20 1
EHSE
PH-ENJ PA18 13:20 1
EHSE
PH-MDL C172 13:22 1
EHRD
D-MKOH ULAC 13:28 1
EHVE
PH-NDA PA18 13:39 1
EHRD
PH-GTI TRIN 13:41 1
EHSE
PH-REP CRUZ 13:43 1
EBGB
PH-ACX DV20 13:43 1
EHVB
N90VK PA24 13:53 1
EHRD
PH-SVI P28A 13:57 1
EHRD
PH-SVH P28A 13:59 1
EHRD
OO-SAA DA20 14:00 1
EBGB
G-CBJJ ZZZZ 14:25 1
EBKT
PH-AML C182 14:32 1
EHSE
PH-PSI P51 15:02 1
EHLE
G-BJYK D11 15:04 1
EGMD
PH-UCS J3 15:16 1
EHZZ
I-MACA PA28 15:25 1
EHRD
PH-CJC P28A 15:31 1
EHHV
PH-PHZ H269 15:32 1
EHZZ
PH-PHY H269 15:35 1
EHZZ
PH-3S7 ULAC 15:35 1
EHLE
PH-4D2 ECHO 15:35 1
EHRD
PH-DTS DA42 15:39 1
EHLE
PH-ERH PELI 15:48 1
EHSE
PH-SVQ DR40 16:29 1
EHRD
PH-JBY C206 16:34 1
EHTX
PH-TEX C172 16:34 1
EHTX
N502CD ZZZZ 16:39 1
EHGG
PH-ATW C172 16:48 1
EHRD
PH-SBM C172 17:07 1
EHRD
 
     
     
 
Al met al was het Midzomer Event voor 2010 buitengewoon geslaagd. Het weer was weer prima. De catering was dit jaar ook beter dan ooit, dit werd verzorgd door Catering Onder de Toren uit Goes.
 
     
     
 
Bekijk hier de actuele Snaidero modellen.
 
     
     
  Neem contact op met uw Snaidero dealer.
Diverse keukenaanbiedingen!
     
     
  Klik hier voor meer informatie over het assortiment met Neff inbouw apparatuur.